December 08, 2011

Persian poppies vest: almost finished!

I've been working on the vest for over two months. It feels like a lot longer. It's finally almost done and I'm so happy! I haven't been blogging much, I think the vest has been using up all my inspiration and creativity. Whenever I had some free time, I knit the vest. Last weekend, I finished knitting and blocked the pieces. Blocking really made a difference, the fabric is a lot softer now, the knitting looks great and the floats on the back look more tidy.

Persian Poppies Vest

Working on this for so long has been very good for me. I really feel like a better knitter now. I don't have a lot of experience with colorwork or sewing. I wanted to finish the knitting part, but I was so scared that I would ruin it when I started picking up stitches and sewing the pieces together. However, what I've done so far looks good and I'm surprised and happy and I feel a lot more confident now about my knitting.

Persian Poppies Vest

Πλέκω το γιλέκο πάνω από δύο μήνες. Μου φαίνεται ότι είναι πολύ παραπάνω. Είναι επιτέλους σχεδόν έτοιμο και είμαι πολύ χαρούμενη! Δεν έγραφα πολύ αυτό τον καιρό, είναι σαν το πλεκτό να μου πήρε όλη την έμπνευση και τη δημιουργικότητα. Όποτε είχα χρόνο, έπλεκα το γιλέκο. Το προηγούμενο σαββατοκύριακο τελείωσα το πλέξιμο και έπλυνα τα κομμάτια. Το πλύσιμο έκανε μεγάλη διαφορά, είναι τώρα πολύ πιο απαλό, οι πόντοι φαίνονται καλύτερα και οι κλωστές από πίσω είναι πιο τακτοποιημένες.

Μου έκανε καλό που τόσο καιρό ασχολούμαι με ένα πλεκτό. Νιώθω σαν να έχω γίνει καλύτερη πλέκτρια. Δεν έχω πολύ εμπειρία ούτε με τόσα χρώματα, ούτε με το ράψιμο. Ήθελα να τελειώσω το πλέξιμο, αλλά φοβόμουν ότι θα το χαλούσα όταν θα σήκωνα τους πόντους και θα έραβα τα κομμάτια. Όμως, αυτά που έχω κάνει φαίνονται ωραία και είμαι ευτυχισμένη και νιώθω μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση τώρα για το πλέξιμο.

Persian Poppies Vest

I love how there's one more poppy at the shoulder seam! I didn't plan it and I was very curious about how the pieces would connect. I couldn't believe it when I saw that it was just perfect!

Λατρεύω ότι έχει άλλο ένα λουλούδι στον ώμο! Δεν το σχεδίασα και είχα περιέργεια να δω πώς θα ενωθούν τα κομμάτια. Δεν το πίστευα όταν το είδα, είναι τέλειο!

6 comments:

  1. You have become an expert knitter so quickly. This vest is unbelievable. Very brave! And it is turning out so well.

    ReplyDelete
  2. Μπράβο σου Αλεξάνδρα!!!! Είναι υπέροχο!!! Έχεις γίνει πάρα πολύ καλή πλέκτρια!!!!! Κι εγώ άν καταφέρω ποτέ να φτιάξω έστω και ένα απλό γιλεκάκι θα είμαι πολύ ευτυχισμένη!!! Δυστυχώς φέτος το μόνο που έχω προλάβει να πλέξω είναι κάτι θήκες κινητού με βελονάκι για να τις κάνει κάπου δώρο η μαμά μου!! Τέλος πάντων!! Το γιλέκο σου είναι τέλειοοο!!! Γειά στα χέρια σου!!!
    Όμορφες γιορτινές μέρες να έχεις!!!! Να είσαι καλά!!
    Φιλάκια!! :ο)

    ReplyDelete
  3. Μένω άφωνη! Ειλικρινά! Αυτό το γιλέκο φαντάζει... τιτάνιο έργο! Σου εύχομαι να το χαρείς και να το καμαρώνεις για πολύ πολύ καιρό! Άντε, και εις άλλα!

    ReplyDelete
  4. It looks absolutely perfect to me. It is quite an achievement - you should be very proud!

    ReplyDelete
  5. So beautiful! Your colorwork is wonderful.

    ReplyDelete